Dimensiuni etice ale comunicării în postmodernitate
LUMEN – Copyright © 2019
Colecția| DEZVOLTARE SOCIALA
FORMAT| PAPERBACK
PAGINI| 218
LIMBA| Română
ISBN| 978-973-166-176-6
CUMPARA IN ROMANIA|
Edituralumen.ro, Librariavertuala.com, Librarie.net, Libris.ro, Portokal.ro
CUMPARA IN STRAINATATE | Mesageria.md
CAUTA CARTEA IN BIBLIOTECI|
Biblioteca Centrală Universitară “Lucian Blaga”, Cluj-Napoca, România
Biblioteca Centrală Universitară “Eugen Todoran”
Eötvös Loránd University Library
Universitätsbibliothek Leipzig
Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
Bibliothèque nationale et universitaire
Bibliotheek Universiteit van Amsterdam
University of Groningen Library
The British Library, St. Pancras
Descriere:
Volumul de fata se constituie intr-o incercare de a identifica dimensiunile etice ale unei paradigme culturale care capata din ce in ce mai mult dinamism si anvergura: Paradigma holista sau dupa Theodor Codreanu paradigma transmoderna (2005). Etapa in care aceasta paradigma se afirma plenar convenim sa o numim transmodernitate. Transmodernitatea coexista in acest moment cu postmodernitatea si de aceea multi autori identifica cele doua paradigme, considerandu-le o singura matrice culturala. Noi preferam sa sesizam ca distinctie intre cele doua modele o tendinta centripeta, de focalizare in unitatea fundamentala a lumii, pentru transmodernism si o tendinta centrifuga, deconstructiva, specifica postmodernitatii (Autorul).
Domenii de interes:
- etica aplicata
- stiintele comunicarii
- postmodernitate
ACEASTA CARTE A FOST CITATA IN URMATOARELE LUCRARI
- Vlăduţescu, Ş. (2013). A Completion to the Traditions Matrix-Standard-RT Craig, Induced by the Transformation of Communication-as-a-Field Membrane in Communication-as-a-Universe Membrane. American International Journal of Contemporary Research, 3(10), 6-12.
- Trifu, Alexandru. “Global Communication in Today’s Management.” In Studies and Current Trends in Science of Education, pp. 434-439. Editura Lumen, Asociatia Lumen.
- Petrila, L. (2016). The Necessity of Appeal to Culture and Identity for the Stability of Europe. Analele Universităţii din Oradea. Relaţii Internationale şi Studii Europene (RISE), 7(VII), 73-78.
- Boncea, A., & Popescu-Brădiceni, I. THE CORPORALITY OF THE SELF-IMAGE, BETWEEN MAKING AND AUTO-REFERENTIAL PERFECTION. Section: Communication, Journalism, Education, Psychology and Sociology, 9.
- Ghilaş, A. (2013). Psihologia procesului de creaţie în viziune literar-artistică. LOGOS, UNIVERSALITY, MENTALITY, EDUCATION, NOVELTY. Section: Philosophy and Humanistic Sciences, 2(1), 253-268.
- HAȚEGAN, V., ASPECTE ALE COMUNICĂRII ÎN CONSILIEREA FILOSOFICĂ, pp. 783- 794,
- Rabigan, T., & Stana, D. (2019). Theoretical Aspects of Globalization Philosophy. Logos Universality Mentality Education Novelty: Philosophy & Humanistic Sciences, 6(2), 74-86.