Tehnici afirmativ-apreciative în dezvoltarea organizaţională. O socio-pedagogie a succesului
LUMEN – Copyright © 2009
Colecția| DEZVOLTARE SOCIALA
FORMAT| PAPERBACK
PAGINI| 139
LIMBA| Română
ISBN| 978-973-166-141-4
CUMPARA IN ROMANIA PRIN| Edituralumen.ro, Emag.ro, Elefant.ro, Libraria virtuala LUMEN, Teamdeals.ro, Librariamea.net
CUMPARA IN STRAINATATE PRIN| Elefant.md
CAUTA CARTEA IN BIBLIOTECI|
Biblioteca Centrală Universitară “Lucian Blaga”, Cluj-Napoca, România
Biblioteca Centrală Universitară “Eugen Todoran”
The British Library, St. Pancras
Descriere:
Prezentul volum constituie suportul informaţional pentru Cursul: Metode apreciative în Dezvoltarea Organizaţională susţinut în cadrul Masteratului de Supervizare şi Planificare Socială, anul I, semestrul al II – lea la Universitatea Al. I Cuza Iaşi. Volumul „Tehnici afirmativ – apreciative în dezvoltarea organizaţională. O socio-pedagogie a succesului”, publicată de Antonio Sandu, prezintă un model de dezvoltare organizaţională dintr-o perspectivă inedită centrată pe succes şi aprecierea pozitivului, şi anume modelul anchetei apreciative aşa cum a fost el propus de Cooperrider şi Bushe. Integrând ancheta apreciativă într-un context cultural dominat de trecerea de la post la transmodernism, autorul demonstrează originea acesteia în psihoterapia centrată pe client, propusă de Carl Rogers, sociologiile construcţioniste, mai ales cele în versiunea lui Burr, în noile curente psihoreligioase inspirate de New Age, şi în tehnicile programării neurolingvistice aşa cum au fost ele formulate de către Bandler şi Grinder. Modul de abordare a acestei problematici oferă o dublă perspectivă prin raportare atât la domeniul social cât şi la domeniul istoric şi cultural (Autorul).
Domenii de interes:
- sociologie
- dezvoltare organizationala
- socio-pedagoie
ACEASTA CARTE A FOST CITATA IN URMATOARELE LUCRARI
- Lenţa,O. E., Cormos, V.C.,(2014). Image Erosion of Elderly People in Romania and the Need for Proactive Inclusive Approaches, Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, VI (1): 15-27
- Stefăroi, P. (2009). Perspectiva umanistã asupra clientului în asistența socialã. Revista de Asistenţă Socială, (1-2), 9-33.
- Ursachi, L. (2014). Bibliografie titluri carti de stiintele educatiei: 2009-2013.
- Ursachi, L. (2014). Bibliografie titluri carti de sociologie: 2009-2013.
- Ursachi, L. (2014). Bibliografie titluri carti de filosofie: 2009-2013.
- Ursachi, L. (2014). Bibliografie titluri carti de management: 2009-2013.
- Ursachi, L. (2014). Bibliografie titluri carti de administrare a afacerilor: 2009-2013.
- Ursachi, L. (2014). Bibliografie titluri carti de stiintele comunicarii: 2009-2013.
- Ursachi, L. (2014). Bibliografie titluri carti de inginerie si management: 2009-2013.
- Ursachi, L. (2015). Bibliografie titluri cărți de științele educației: 2015.
- Ursachi, L. (2015). Bibliografie titluri cărți de administrare a afacerilor: 2015.